۳ شهر خوزستان مورد اصابت قرار گرفت

مشرق نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 15:23
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از حمله دشمن متجاوز آمریکایی-صهیونیستی به سه شهرستان اهواز، آبادان و رامهرمز خبر داد.

به گزارش مشرق، ولی الله حیاتی ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در فاصله ساعات ۱۳ و ۴۰ تا ۱۴ نقاطی از استان خوزستان مورد تهاجم هوایی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت

وی افزود: دو اصابت در کنار منازل مسکونی شرکت آبفای اهواز و میدان پنج نخل که تاکنون گزارشی پیرامون موارد شهادت یا مجروحیت نرسیده است.

حیاتی عنوان کرد: سه اصابت و انفجار در شهرک صنعتی رامهرمز بدون تلفات جانی و مجروحیت و همچنین چهار اصابت و انفجار در نقطه مرزی اروندکنار بدون تلفات جانی و مجروحیت به وقوع پیوست.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.