نقاط کور و فاقد آنتن تلفن همراه در سلسله رفع شوند

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:59
الشتر - فرماندار سلسله بر لزوم رفع نقاط کور و فاقد آنتن تلفن همراه در مناطق دورافتاده این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم ملکی صادقی ظهر امروز دوشنبه در جریان دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان سلسله در راستای بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی این شهرستان تأکید کرد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت ارتباطات به‌ویژه در مناطق دورافتاده و نقاط کور و فاقد آنتن‌دهی شهرستان بر لزوم ارتقای سرعت اینترنت و پوشش شبکه‌های تلفن همراه در این شهرستان تأکید کرد.

شمسی‌تر مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان نیز در این نشست با ابراز آمادگی شرکت مخابرات لرستان برای ارائه خدمات بهتر به مردم شهرستان سلسله به تشریح برنامه‌های آتی شرکت برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این منطقه پرداخت.

در پایان این نشست دو طرف بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در تسهیل دسترسی به خدمات عمومی و بهبود کیفیت زندگی مردم تأکید کردند و توافقات لازم برای اجرای پروژه‌های آینده به‌ویژه در حوزه اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه در مناطق کمتر برخوردار شهرستان اتخاذ شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.