۳۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در نیمروز جمع آوری شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:52
نیمروز - فرمانده انتظامی نیمروز از جمع آوری ۳۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین میرصوفی ظهر دوشنبه به خبرنگاران گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت رضایتمندی عمومی و برخورد با انواع جرائم، طی یک هفته گذشته در سطح این نیمروز به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز افزود: ماموران پلیس در قالب این طرح موفق به دستگیری تعداد ۷ نفر سارق، ۲۰ نفر معتاد متجاهر، ۳۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول اجرای این طرح ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۹ فقره انواع سرقت کشف و تعداد ۷ دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن توقیف شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.