به گزارش خبرآنلاین؛ احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: دشمن صهیونیستی و آمریکایی با هدف قرار دادن زیرساختهای غیرنظامی و ایجاد ناامنی، نقاطی را در شهرستان لنگه را مورد حمله با هواگردهای خود قرار داد.
وی گفت: در شهر بندرکنگ و بندر لنگه، یک مکان عمومی غیر نظامی هدف قرار گرفت.
نفیسی با اشاره به حضور سریع دستگاههای امدادی و خدمات رسان گفت: تا این لحظه ۶ نفر به شهادت رسیدهاند و مجروحان نیز به مراکز درمانی اعزام شدهاند.












