اسکات ریتر: اوضاع آمریکا در منطقه بدتر می‌شود/ ایرانی‌ها کنترل اوضاع را در دست دارند

الف دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:12
اسکات ریتر گفت دونالد ترامپ با آغاز عملیات علیه ایران اشتباه کرد، اما هرگز به آن اعتراف نخواهد کرد، بنابراین وضعیت برای ایالات متحده فقط بدتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «اسکات ریتر»، افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در گفت‌وگویی با کانال «دیالوگ وورکز» در یوتیوب گفت: «نه اسرائیل و نه ایالات متحده قادر به ادامه کاری که قبلا انجام می‌دادند، نخواهند بود. ایالات متحده در حال فروپاشی و شکست است. آنها راه حلی ندارند. هیچ راه حلی در تنگه هرمز وجود ندارد.»

به نقل از پایگاه خبری oreanda news، این افسر سابق اطلاعاتی آمریکا همچنین افزود که اکنون همه کارت‌ها در دست ایرانیان است.

ریتر همچنین تاکید کرد که اقدامات واشنگتن در خاورمیانه صرفا با انگیزه‌های سیاسی و نه ملاحظات نظامی تعیین می‌شود.

علاوه بر این، این کارشناس معتقد است که اگر ایالات متحده تصمیم به انجام حمله‌ای زمینی در ایران بگیرد، احتمالا همه شرکت‌کنندگان آن خواهند مرد، زیرا عملیات زمینی بدون برنامه‌ریزی دقیق انجام خواهد شد. آمریکا بدون توجه کافی به واقعیت‌های نظامی در خاورمیانه عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: «دونالد ترامپ در دنیایی از توهمات زندگی می‌کند زیرا نمی‌تواند اشتباه خود را بپذیرد.»

پیش از این، «ژاک بو» مشاور سابق ناتو، شکست هرگونه عملیات زمینی ایالات متحده در ایران را پیش‌بینی کرده بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.