نماینده ناحیه سوم حوزه انتخابیه آریزونا در مجلس نمایندگان آمریکا یاسمین انصاری، ضمن محکوم کردن حمله به دانشگاه شریف، دونالد ترامپ را «دیوانه پریشانحال» خواند و برکناری او را خواستار شد.
این عضو کنگره آمریکا میگوید که ترامپ «یک تهدید امنیت ملی برای کشورمان و بقیه جهان» است.این قانونگذار ایرانیتبار آمریکایی در شبکه ایکس (توئیتر سابق) در دو پیام درباره جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران موضعگیری کرد.او خواستار استفاده از متمم بیست و پنجم قانون اساسی شد. این متمم درباره برکناری رئیسجمهور آمریکا در صورت ناتوانی او برای انجام وظایف خود به خاطر مشکلات جسمی یا روحی است. طبق متمم بیست و پنجم، در صورتی که معاون رئیسجمهور و اکثریتی متشکل از مقامات ارشد دولت یا هر مرجع دیگری که کنگره به موجب قانون پیشبینی کند، طی اعلامیهای کتبی به مجالس سنا و نمایندگان اطلاع دهند که رئیسجمهور توان استفاده از اختیارات و انجام وظایف ریاست جمهوری را ندارد، او از مقامش برکنار خواهد شد
نماینده ایالت آریزونا در مجلس نمایندگان آمریکا در ایکس نوشت: «متمم ۲۵ قانون اساسی به دلیلی وجود دارد. رئیسجمهور ایالات متحده یک دیوانه پریشانحال و یک تهدید برای امنیت ملی کشور و جهان است.»او در پیامی دیگر با انتقاد از حمله آمریکا به دانشگاه صنعتی شریف گفت: «دانشگاه شریف، امآیتی (MIT) ایران است. این دانشگاه شمار زیادی از مهندسانی را تربیت کرده که به سیلیکونولی رفته و برخی از موفقترین شرکتهای فناوری آمریکا را تأسیس کردهاند. چرا ما دانشگاهی را در شهری با ۱۰ میلیون جمعیت بمباران میکنیم؟»
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.