حمله دشمن صهیونی‌ـ‌آمریکایی به اسکله قشم

تابناک دوشنبه 17 فروردین 1405 - 10:35

معاون سیاسی، امنیتی استاندار هرمزگان، از حمله دوباره دشمن آمریکایی و صهیونیستی به اسکله دوحه در قشم خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ احمد نفیسی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این حمله پهپادی دشمن آمریکایی – صهیونیستی به اسکله دوحه قشم تلفات جانی در پی نداشته است.

وی با بیان اینکه دشمن هفته گذشته نیز به اسکله حمله کرده بود، افزود: این موضوع نشان دهنده رویکرد خصمانه و مستمر دشمن علیه زیرساخت‌های غیرنظامی و اقتصادی منطقه است.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با وجود این اقدامات خصمانه ، آمادگی کامل در منطقه برای مقابله با تهدیدات وجود دارد و امنیت پایدار در جزیره قشم و سایر نقاط استان برقرار است.

در پی حملات جنایتکارانه آمریکایی ـ صهیونیستی بخش‌هایی از بندر تجاری بهمن و اسکله صیادی دوحه دچار خسارت شده است. در این حملات که طی چند نوبت رخ داد، انبارها و سوله‌های مستقر در بندر بهمن و اسکله صیادی دوحه جزیره قشم هدف قرار گرفتند.

بندر بهمن از مهم‌ترین مراکز تجاری و اقتصادی جزیره قشم به شمار می‌رود و اسکله دوحه نیز از زیرساخت‌های مهم صیادی است که نقش قابل توجهی در تأمین معیشت بخشی از ساکنان این منطقه دارد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.