وزیر بهداشت خواستار تداوم تامین بودجه حوزه سلامت شد

بهداشت نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 10:10

به گزارش بهداشت نیوز محمدرضا ظفرقندی، در دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت بهداشت که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت‌های مالی انجام‌ شده، بر نقش حیاتی بخش سلامت به‌ عنوان «بال دیگر امنیت کشور» تأکید کرد و خواستار تداوم این همکاری‌ها شد.

وزیر بهداشت از همراهی و مساعدت در تأمین منابع برای پرداخت بخشی از مطالبات پرسنل، تجهیزات و دارو تقدیر و ابراز امیدواری کرد با استمرار این حمایت‌ها، خدمات حوزه سلامت همچنان در بالاترین سطح به مردم ارائه شود.

همچنین مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه، در این نشست بر ضرورت ارزیابی فوری خسارات واردشده به مراکز دانشگاهی، درمانی و بهداشتی تأکید کرد و گفت: با هماهنگی دولت چهاردهم، روند بازسازی این اماکن در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد تیم ملی سلامت در حوزه‌های بهداشت، درمان و دارو، از تلاش‌ها و همراهی این مجموعه در شرایط بحرانی و جنگ تحمیلی قدردانی و حملات به مراکز درمانی و علمی را به‌ شدت محکوم کرد.

منبع: وبدا

منبع خبر "بهداشت نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.