شیطان بر آنها مسلط شده است

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 08:47
سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی که در شبکه ایکس منتشر کرد، آیاتی از سوره مبارکه مجادله را در وصف افرادی که تحت تسخیر شیطان قرار دارند، به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی که در شبکه ایکس منتشر کرد، آیاتی از سوره مبارکه مجادله را در وصف افرادی که تحت تسخیر شیطان قرار دارند، به اشتراک گذاشت. وی با اشاره به این آیات، به نکات مهمی در خصوص دشمنی با خدا و رسولش پرداخته است.


بقائی در این پیام نوشت: «شیطان بر آنان مسلّط شده و یاد خدا را از خاطر آنها برده؛ آنان حزب شیطانند! بدانید حزب شیطان زیانکارانند! (۱۹) کسانی که با خدا و رسولش دشمنی می‌کنند، آنها در زُمره ذلیل‌ترین افرادند! (۲۰) خداوند چنین مقرر داشته که من و رسولانم پیروز می‌شویم؛ چرا که خداوند قوّی و شکست‌ناپذیر است! (۲۱)»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.