«سرو، سپید، سرخ»، به زودی از شبکه یک

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 08:27
مجموعه «سرو، سپید، سرخ»، با موضوع جنگ رمضان از سه‌شنبه ۱۸ فروردین، از شبکه یک پخش می‌شود.

سریال «سرو، سپید، سرخ» از سه شنبه ۱۸ فروردین روی آنتن شبکه یک / روایت‌های اپیزودیک از جنگ رمضان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مجموعه با ساختاری داستانی، در هر قسمت به روایت داستانی مستقل با محوریت مسائل انسانی و اجتماعی در بستر جنگ رمضان می‌پردازد.

کارگردانی قسمت‌های این مجموعه را بابک خواجه‌پاشا، لیلی عاج، محمود کریمی، دانش اقباشاوی، مهدی شامحمدی، امیرعباس ربیعی، محمد علیزاده‌فرد، رضا کشاورز، محمد پایدار، امیر داسارگر، حسن حبیب‌زاده، ابوذر حیدری، فرزاد رنجبر و سیدمحمدحسین حسینی برعهده دارند که هر یک با نگاه و سبک خاص خود، بخشی از این روایت کلان را شکل داده‌اند.

تهیه‌کنندگی قسمت‌های مختلف مجموعه «سرو، سپید، سرخ» را محمدرضا شفاه، محمدجواد موحد و حبیب والی‌نژاد برعهده داشته‌اند.

«سرو، سپید، سرخ» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، سیمافیلم و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی، تلاش دارد از خلال روایت‌های داستان، تصویری از مواجهه انسان‌ها با بحران‌ها و چالش‌های مختلف جنگ را ارائه دهد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.