جنگ روز 38 : فرماندهی نیروی دریایی سپاه: تنگه هرمز هرگز به روال سابق بازنخواهد گشت/ حمله به پایگاه ویکتوریا آمریکا در بغداد

عصر ایران دوشنبه 17 فروردین 1405 - 00:16
فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد تنگه هرمز هرگز به روال سابق بازنخواهد گشت مخصوصا برای آمریکا و اسرائیل./ پایگاه نظامی ویکتوریا در مجاورت فرودگاه بین‌المللی بغداد بار دیگر هدف حمله قرار گرفت. ‏

عصر ایران - امروز دوشنبه، روز 17 فروردین 1405، سی‌ و هشتمین روز جنگ است.

جنگ اسرائیل و آمریکا علیه ایران که از روز شنبه ۹ اسفندماه با حمله جنگنده های اسرائیل به مجموعه بیت رهبری در مرکز تهران آغاز شد، امروز وارد سی‌ و هشتمین روز خود شده است. ایران هم در واکنش، علاوه بر حمله به اسرائیل، به پایگاه های آمریکا و دیگر مراکز در کشورهای عربی منطقه حمله می کند. درگیری ها ادامه دارد.

حمله به پایگاه ویکتوریا آمریکا در بغداد
۱۴۰۵/۰۱/۱۷ - ۰۰:۰۸

پایگاه نظامی ویکتوریا در مجاورت فرودگاه بین‌المللی بغداد بار دیگر هدف حمله قرار گرفت.

فرماندهی نیروی دریایی سپاه:
۱۴۰۵/۰۱/۱۷ - ۰۰:۰۳
تنگه هرمز هرگز به روال سابق بازنخواهد گشت مخصوصا برای آمریکا و اسرائیل.
نیروی دریایی سپاه درحال تکمیل مقدمات عملیاتیِ ⁧طرح ابلاغی⁩ مسئولان ایران برای نظم جدید خلیج فارس است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.