حمله دشمن به بندرلنگه و کنگ ۶ شهید و ۱۷ مصدوم بر جا گذاشت

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 22:58
بندرعباس-معاون سیاسی استاندار هرمزگان از حمله دشمن به شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ خبر داد و گفت: در این حمله هوایی رژیم جنایتکار آمریکا و اسرائیل، تا کنون ۶ نفر از شهروندان به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، با اشاره به شهادت ۶ تن از هموطنان و مجروح شدن ۱۷ نفر در حمله به شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: دشمن صهیونیستی و آمریکایی با هدف قرار دادن زیرساخت‌های غیرنظامی و ایجاد ناامنی، نقاطی را در شهرستان لنگه مورد حمله با هواگردهای خود قرار داد.

وی تصریح کرد: در شهر کنگ و بندر لنگه، یک مکان عمومی غیر نظامی هدف قرار گرفت.

نفیسی از حضور سریع دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان خبر داد و گفت: تا این لحظه ۶ نفر به شهادت رسیده‌اند و مجروحان نیز به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.