اقتصادنیوز: رئیس عفو بینالملل، با اشاره به تهدیدات ترامپ مبنی بر تخریب پلها و نیروگاههای ایران، تأکید کرد: غیرنظامیان «اولین کسانی خواهند بود که رنج خواهند برد».
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، مدیر ارشد گروه حقوق بشری عفو بینالملل تهدیدهای ترامپ علیه مردم ایران را تنفرانگیز خواند و آن را محکوم کرد.
الجزیره نوشت: اگنس کالامارد، رئیس عفو بینالملل، با اشاره به تهدیدات ترامپ مبنی بر تخریب پلها و نیروگاههای ایران، تأکید کرد: غیرنظامیان «اولین کسانی خواهند بود که رنج خواهند برد».
کالامارد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «نه گرما، نه برق، نه آب، نه امکان حرکت یا فرار، و تمام آنچه که برای حق زندگی آنها به معنای آن است.»
او در مورد پست ترامپ در شبکههای اجتماعی افزود: «یک بیانیه نفرتانگیز».
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.