توقیف ۲۰ خودروی حاوی اتباع خارجی در شاهرود؛ ۶۰ نفر دستگیر شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 20:59
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۲۰ خودرو حاوی اتباع خارجی غیر مجاز در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۶۰ تبعه غیر مجاز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شائینی غروب یکشنبه در بازدید مراکز ایست بازرسی شاهرود از پایش مستمر محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: رویکرد استمرار این طرح تامین امنیت شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه در همین ایست بازرسی ها ماموران انتظامی موفق به شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز شدند، افزود: طی یک هفته ۲۰ خودرو حاوی این افراد شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شاهرود تعداد این افراد را ۶۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: ورود به کشور حتما می بایست از مبادی قانونی انجام شود.

شائینی با تاکید به اینکه هر گونه ورود و حمل اتباع بیگانه غیر مجاز جرم محسوب می شود، تصریح کرد: با این متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اتباع غیر مجاز به کشور مبدا خود عودت داده می شوند، افزود: از شهروندان در خواست داریم برای ایجاد امنیت پایدار از هر گونه به کار گیری غیر مجاز این افراد به طور جد خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.