گازهای سمی از پتروشیمی ماهشهر بعد از حمله منتشر می شود؟

رکنا یکشنبه 16 فروردین 1405 - 17:14
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس انتشار گازهای سمی از پتروشیمی ماهشهر را تکذیب کرد.
گازهای سمی از پتروشیمی ماهشهر بعد از حمله منتشر می شود؟

به گزارش رکنا، اطلاعیه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیان داشت :پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر متصاعد شدن گازهای سمی در ماهشهر بعد از اصابت پرتابه‌های دشمن اسرائیلی-آمریکایی، به اطلاع همه شهروندان ساکن استان خوزستان می‌رساند که هیچ گاز سمی و خطرناکی از واحدهای پتروشیمی متصاعد نشده و دود قابل مشاهده، مربوط به سوختن مواد هیدروکربوری باقیمانده در برخی ظروف و تجهیزات است و هیچگونه خطری شهروندان محترم را تهدید نمی‌کند.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.