پیشنهاد باشگاه‌ها برای برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال

همشهری آنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 14:47
در جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، طرح‌های پیشنهادی برای ادامه برگزاری مسابقات لیگ ارائه شد.

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه هم‌اندیشی با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس فدراسیون فوتبال، هدایت ممبنی دبیر کل فدراسیون، محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ و سایر مدیران فدراسیون و سازمان لیگ به همراه ۱۶ مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از مجاهدت‌های دلیرمردان جان برکف نیروهای مسلح، تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امدادی و مقاومت جانانه مردم مقاوم و همیشه در صحنه، توسط ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت ادامه برگزاری مسابقات بیست و پنجمین دوره لیگ برتر در شرایط جنگی بحث و تبادل نظر شد و پس از بررسی‌های لازم و در نظر گرفتن جوانب مختلف از جمله پیشنهادهای ارائه شده تصمیم نهایی در روزهای آتی اتخاذ و اعلام می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.