ستاد رسیدگی به خانه‌های آسیب دیده در جنگ تحمیلی در هرمزگان تشکیل شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 13:37
بندرعباس- مدیرکر بنیاد مسکن هرمزگان گفت: ستاد رسیدگی به خانه‌های آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم در هرمزگان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ذاکری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان اظهار کرد: افرادی که خانه هایشان در جنگ تحمیلی سوم آسیب دیده می‌توانند به ستاد رسیدگی، که در شعبه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرهای مربوط مستقر هستند، مراجعه کنند.

ذاکری افزود: همچنین شهروندان با شماره گیری ۴۰۱۰۰ بنیاد مسکن می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ذاکری ادامه داد: ستاد اسکان اضطراری شهروندان آسیب دیده درجنگ تحمیلی سوم نیز تشکیل شده است و تاکنون ۳۸ خانواده در استان اسکان یافته‌اند. هتل‌ها، مهمانسراها و سالن‌های ورزشی آماده خدمات رسانی هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.