ترامپ مبتلا به خودشیفتگی بدخیم است

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 13:32
بیش از ۲۰۰ متخصص و پزشک ایرانی در نامه‌ای به وزیر بهداشت آمریکا خواستار درمان هرچه زودتر رئیس جمهور آمریکا شدند.

ترامپ مبتلا به خودشیفتگی بدخیم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۲۰۰ متخصص و پزشک ایرانی به وزیر بهداشت آمریکا خطاب به وزیر بهداشت آمریکا در نامه‌ای اعلام کردند:همان طور که می‌دانید و توسط بیش از ۲۰۰ نفر از متخصصان حوزه سلامت در ایالات متحده تایید شده، متاسفانه رئیس جمهور شما، دونالد ترامپ مبتلا به حداقل یک بیماری خطرناک روانپزشکی است: malignant narcissistic personality disorder

تصمیمات عجیب و غیر عاقلانه‌ی او نه تنها بسیار خبر ساز شده بلکه حتی بسیار متفاوت از روسای جمهور قبلی آمریکا است به نحوی که مردم جهان او را فردی نالایق، دروغگو و شرور می‌دانند. او جنگی را شروع کرده که بیش از نیم میلیارد نفر از جمعیت کره زمین به طور مستقیم و میلیارد‌ها نفر دیگر به طور غیر مستقیم از آن رنج می‌برند.

ما پزشکان که برای حفظ سلامتی مردم جهان سوگند یاد کرده‌ایم، فارغ از نظرات سیاسی یا ملی گرایی خاص به جنابعالی به عنوان وزیر بهداشت و درمان ایالات متحده توصیه می‌کنیم هرچه زودتر درمان او را شروع کنید. به نظر می‌رسد روش‌های غیر دارویی و روان‌درمانی به تنهایی کافی نیستند.

هرچه زودتر او را درمان کنید...

تا مردم آمریکا و جهان بیش از این آسیب نبینند.

از توجه شما سپاسگزاریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.