تا پای جان پای ایران می‌مانیم

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 13:02
جمعی از هنرمندان موسیقی نواحی با انتشار متنی تاکید کردند: تا پای جان پای ایران می‌مانیم.

تا پای جان پای ایران می‌مانیم

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما جمعی از هنرمندان فعال عرصه موسیقی نواحی روز یکشنبه شانزدهم فروردین ۱۴۰۵ با انتشار متنی ضمن محکومیت حملات و جنایات دشمن در جریان جنگ رمضان آمادگی خود را برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان اعلام کردند.

«با درود و احترام به روح همه سرداران ملی، قهرمانان، جان فدایان میهن که جان دادند ولی خاک ندادند.

ایران عزیز سرزمین حماسه و حماسه سرایی است.

نغمه‌هایی که خنیاگران سینه به سینه در وصف دلاوران روایت می‌کنند در این سرزمین بسیارند.

گرچه لالایی مادران این سرزمینن از صلح و دوستی روایت می‌کند ولی وقتی تهاجمی از سوی دشمنان به خاکمان صورت گیرد همان لالایی‌ها با درون مایه حماسی خوانده می‌شوند.

هنرمندان موسیقی نواحی ایران ضمن محکوم کردن حملات و جنایات دشمنان این خاک همرزم با سایر میهن‌دوستان سازهای‌مان را برای یکپارچگی ایران کوک می‌کنیم.

اگر دشمن قصد تعرض به جزیره خارک و جزایر سه‌گانه داشته باشد به خلیج همیشه فارس خواهیم رفت و تا پای جان از کشورمان دفاع خواهیم کرد.

زپوچ جهان هیچ اگر دوست دارم/ تو را‌ای کهن بوم و بر دوستت دارم.»

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.