محور امامزاده شاهزاده علی‌اکبر به سمت نصرآباد تا اطلاع ثانوی مسدود شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 09:46
اصفهان -رئیس پلیس راه استان از مسدود شدن محور امامزاده شاهزاده علی‌اکبر به سمت نصرآباد و مسیر برگشت به دلیل انجام عملیات ایمن‌سازی خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محور امامزاده شاهزاده علی‌اکبر به سمت نصرآباد و مسیر بالعکس به دلیل اجرای عملیات ایمن‌سازی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی با اشاره به لزوم رعایت محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر افزود: رانندگان از تردد در این محور خودداری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تأکید کرد: این محدودیت تا زمان تکمیل عملیات ایمن‌سازی ادامه خواهد داشت و زمان بازگشایی مسیر متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.