فرماندار رشت: بسیجی بودن مدال افتخار دفاع از وطن است

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 09:19
رشت -فرماندار رشت گفت: بسیجی بودن مدال افتخاری است که نشان می‌دهد مردم ایران همواره در بزنگاه‌های حساس، تا پای جان در دفاع از وطن ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع «پیوند» کارمندان شهرستان رشت با هدف ارتقای سطح امنیت و تقویت همبستگی اجتماعی، شامگاه شنبه با حضور اسماعیل میرغضنفری فرماندار رشت، سرهنگ حسن امینی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت و سرهنگ عیسی روشن‌قلب فرمانده انتظامی شهرستان رشت در رشت برگزار شد.

میرغضنفری در حاشیه این اجتماع در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ادوار مختلف، هر زمان کشور با چالش مواجه شده، مردم با روحیه بسیجی و احساس مسئولیت در میدان حاضر شده و از ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده‌اند.

وی افزود: امروز نیز شاهد حضور اقشار مختلف مردم و از جمله کارکنان دولت در صحنه دفاع از وطن هستیم؛ خدمتی که از یک سو در ارائه خدمات اداری به مردم دنبال می‌شود و از سوی دیگر در جلوه‌های میدانی حمایت از امنیت و اقتدار کشور نمود پیدا می‌کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه دفاع از وطن وظیفه‌ای همگانی است، تصریح کرد: همه ما در هر جایگاهی که هستیم، مسئولیت داریم در مسیر حفظ آرامش و امنیت جامعه نقش‌آفرینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همدلی، انسجام و حضور مسئولانه مردم و کارکنان دستگاه‌ها در کنار نیروهای نظامی و انتظامی، نشان‌دهنده عزم ملی برای صیانت از امنیت و عبور موفق از شرایط حساس است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.