تجاوز جنگنده‌های آمریکایی صهیونی به آسمان اصفهان

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 21:32
اصفهان - جنگنده‌های آمریکایی صهیونی با تعرض به آسمان اصفهان مناطقی از این شهر را هدف حملات ددمنشانه خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اتاق خبر شورای اطلاع رسانی استان اصفهان شامگاه شنبه جنگنده‌های آمریکایی صهیونی با تعرض به آسمان اصفهان مناطقی از این شهر را هدف حملات ددمنشانه خود قرار دادند.

متجاوزان آمریکایی صهیونی در حمله خود برای بار سوم در یک هفته گذشته به ایستگاه تقلیل گاز در خیابان کاوه خسارت زدند.

با توجه به تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه برق خیابان کاوه قطع است و تا ساعتی دیگر وصل خواهد شد.

همزمان با حملات دشمن، پدافند هوایی اصفهان برای مقابله با اهداف پروازی متخاصم فعال شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.