خسارت های وارده به اماکن فرهنگی و هنری جبران می‌شود 

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 21:27
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : کارگروه ارزیابی خسارت جنگ تحمیلی رمضان به اماکن فرهنگی هنری در وزارتخانه تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شفیعی در روز پاسداشت هنر‌های نمایشی در ورامین گفت: متأسفانه بسیاری از اماکن فرهنگی هنری کشور در جنگ تحمیلی سوم مورد آسیب قرار گرفته است که تالار هنر، تالار محراب و بسیاری دیگر از اماکن فرهنگی کشور مانند، گالری‌های تجسمی، آموزشگاه‌های موسیقی و حتی منازل هنرمندان از جمله آنان بوده است.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این خسارت‌ها در دو بخش جبران می‌شود یک بخشی از آن را به مانند جنگ ۱۲ روزه شهرداری‌ها تأمین می‌کنند و بخشی دیگر هم وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر است که برای آن کارگروهی در وزارت فرهنگ تشکیل شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.