بازسازی فوری تأسیسات آبرسانی آسیب دیده بارش های اخیر در فارس

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 21:05
شیراز-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: به دنبال وقوع سیل در استان تأسیسات آبرسانی در ۱۱ شهرستان و بیش از ۲۰ روستا دچار خسارت شد و آب بیش از ۳۷ هزار خانوار را تحت تاثیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر،علی شبانی، با حضور میدانی در مناطق آسیب‌دیده، از تلاش بی‌وقفه کارکنان این شرکت برای بازگرداندن تأسیسات به مدار بهره‌برداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

وی با اشاره به میانگین ۸۰ میلی‌متری بارش‌ها در روزهای اخیر در استان، اظهار داشت: ۱۹ کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع، برق بیش از ۱۵ حلقه چاه و ایستگاه پمپاژ، ۶۱ کیلومتر جاده دسترسی به تأسیسات، ۲۲ باب ابنیه تاسیسات آبرسانی و همچنین ۸ کیلومتر گرفتگی شبکه فاضلاب در شهر جهرم دچار آسیب‌دیدگی گردید.

شبانی با تقدیر از تیم‌های عملیاتی و فنی، بویژه تصفیه‌خانه حضرت ابیطالب (ع) که تأمین‌کننده آب شرب ۷ شهر و ۴۴ روستا هستند، توضیح داد: با وجود بالا آمدن سطح سد سلمان فارسی و کدورت آب ناشی از بارندگی شدید، تمهیدات ویژه‌ای برای مدیریت مخازن و مدیریت مصرف تا شروع فرایند تصفیه اتخاذ شد.

مدیرعامل آبفای فارس در پایان تأکید کرد: با بهره‌گیری از تیم‌های تخصصی و عملیاتی، روند بازسازی تأسیسات در کوتاهترین زمان انجام و جریان آب مشترکین تحت تاثیر مرتفع شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.