ایران مادر دوم ماست

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 19:07
شهاب‌الدین حسین‌پور، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر در یادداشتی درباره نقش تاثیرگذار هنرمندان در شرایط جنگی گفت.
ایران مادر دوم ماست
 
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما،متن این یادداشت به این شرح است :
 
همانطور که یک پزشک برای درمان و حفظ سلامت بیمار خود تعهد می‌دهد، ما هنرمندان هم نسبت به روح جامعه مسئول هستیم و باید به مردم آگاهی داده و از درد و رنج‌ها بکاهیم و به جامعه امید بدهیم. هر تلخی، جنگ، ستم و ظلمی پایانی دارد و باید این را به مردم یادآور شویم.
 
هر کسی از هر فرقه مذهبی و سیاسی و با هر تفکری، در ناخودآگاه و خودآگاه خود تعصبی درباره وطن و زادگاهش دارد و اگر کسی به آن بی‌احترامی کند، برخورنده است. برای هنرمندان هم وضعیت به همین شکل است. 
 
ایران برای همه ما مانند مادر دوم است و دست کشیدن از مادر سخت است. الان هم که مادر زخم دیده و اندوهگین است باید صبوری کنیم و در کنارش باشیم. ما به طور حتم زخم‌های مادر را التیام و ایران را شکوفاتر از قبل خواهیم کرد.
 
 پس از پایان جنگ نوبت ما است که ایران را آباد و آبادتر کنیم و هم میهن و هم مردم را به آرزوهای‌شان برسانیم تا حال همه خوب باشد و پر از آرامش در کنار هم سرزمین‌مان را که هر چه داریم از او است، بسازیم. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.