حمله به ساختمان سازمان منابع طبیعی | آواربرداری ادامه دارد + فیلم

همشهری آنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 18:26
ساختمان سازمان منابع طبیعی مورد حمله کورکورانه و هوایی صهیونی- امریکایی قرار گرفت؛ عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

همشهری آنلاین: ظهر امروز حمله هوایی به مناطقی از شمال همراه با حمله به ساختمان‌های سازمان منابع طبیعی در بلوار ارتش بود.
به گزارش همشهری در این حمله ساختمان‌های دفتر روابط‌عمومی، دفتر ترویج و مشارکت مردمی، نمازخانه، حراست، مهمانسرا، رستوران یگان حفاظت منابع طبیعی و همچنین دفتر نمایندگی ولی فقیه در محوطه سازمان منابع طبیعی آسیب دید. تا کنون پیکر چهار نفر از شهدای این حمله شناسایی شده است. تعدادی از پرسنل نیز مجروح شده‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.