در پی بمباران شب گذشته محدوده شادآباد توسط دشمنان متخاصم کشور، محسن قضاتلو مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با حضور در محل حادثه، از نزدیک بر روند عملیات آواربرداری، پاکسازی و بازگشایی معابر نظارت کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، قضاتلو صبح امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۵، از محل آسیبدیده در مجاورت ساختمان این سازمان در منطقه شادآباد بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات خدماتی و امدادی قرار گرفت.
وی با تقدیر از سرعت عمل تیمهای عملیاتی و پاکبانانی که از نخستین ساعات پس از بمباران در محل مستقر شدهاند، بر لزوم تسریع در آواربرداری برای بازگشت هرچه سریعتر نظم به تردد شهروندان تأکید و دستورات لازم جهت پشتیبانی همهجانبه برای پاکسازی کامل محدوده را صادر کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.