انهدام اف-۱۶ و پهپاد MQ9 آمریکایی در آسمان ایران

نامه نیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 17:50
مردم مومن شجاع حماسه ساز ایران روز گذشته دشمن آمریکای صهیونیی از مبارزه با فرزندان رزمنده شما در زمین و دریا عاجز است بار دیگر رذیلانه صنایع غیرنظامی ایران را هدف قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سپاه، در پاسداشت ایستادگی و اتحاد مقدس شما شریف ترین و وفادارترین ملت ها و دفاع از عزت و کرامت ایران اسلامی رزمندگان غیور نیروی دریایی و نیروی هوافضای سپاه در موج ممتد و ادامه دار ۸۵ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک یا رسول الله و هدیه به شهدای صنایع کشور و تمام صنعتگران و تولید کننده های کشور در عملیاتی، چند صنعت سنگین متعلق به دشمن آمریکایی صهیونی متجاوز را در  سرزمین های اشغالی و سایر نقاط، مورد تهاجم موشکی و پهپادی قرار دادند و بخشی هایی از آن را منهدم نمودند. 

در حین این عملیات گسترده موشکی و پهپادی نیروی هوایی دشمن با اعزام جنگنده ها و پهپادهایی تلاش کرد سکوهای پرتاب ما را هدف قرار دهد که با آتش پدافند هوایی سپاه یک فروند هواپیمای راهبردی بدون سرنشین MQ9 آمریکا در آسمان شیراز سرنگون شد و همچنین یک جنگنده F16 آمریکایی در جنوب استان فارس مورد اصابت قرار گرفت و قبل از فرود در یکی از فرودگاه های عربستان، منهدم شد. فرماندهی مرکزی آمریکا طی بیانیه‌ای به اصابت و خسارت کلی به این جنگنده اعتراف نمود.

به حکمرانان بی تدبیر آمریکا هشدار داده بودیم که حمله به اهداف صنعتی را تلافی خواهیم کرد. این حمله فقط یک اخطار بود؛ اگر حمله به صنایع تکرار شود، پاسخ بعدی ما فراتر از تصور شما خواهد بود.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.