اطلاعیه خنثی‌سازی مهمات دشمن در عجب‌شیر

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 15:31
عجب‌شیر- فرمانداری عجب‌شیر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ساعات آینده مهمات عمل نکرده جنگنده‌های دشمن آمریکایی-صهیونیستی در این شهرستان خنثی سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر در اطلاعیه فرمانداری عجب‌شیر آمده است:

به استحضار مردم شهیدپرور شهرستان عجب‌شیر می‌رساند مقرر شده است این عملیات امروز شنبه ۸ فروردین اجرایی شود لذا مردم نگران صداهای انفجار نباشند.

عملیات تخریب در محدوده اراضی منابع طبیعی مجاور روستاهای «رحمانلو» و «قبادلو» اجرا می‌شود و انفجار کنترل شده‌ای برای تخریب مهمات صورت خواهد گرفت.

فرمانداری عجب شیر درخواست کرده است مردم از مراجعه به محل‌های مذکور خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.