رهاسازی ۶۰ خودرو گردشگران از مناطق سیلابی بردسکن

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 15:31
مشهد- فرماندار بردسکن گفت: ۶۰ خودرو گردشگران در روستاهای شهرستان بردسکن که در جریان سیلاب گرفتار شده بودند با تلاش عوامل امدادی رهاسازی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد صفرنژاد اظهار کرد: این خودروها با تلاش دهیاران، نیروهای هلال‌احمر، راهداری و بخش خصوصی پس از چند ساعت تلاش طولانی آزادسازی شدند.

فرماندار بردسکن ادامه داد: در پی بارش شدید تگرگ و بارندگی‌های سیلابی در شهرستان بردسکن، چندین جاده شهری و روستایی برای ساعاتی مسدود شد.

وی بیان کرد: جاده درونه در چهار نقطه و نیز محورهای روستایی کوهپایه از جمله مسیرهای سیر و کاسف برای مدتی بسته شدند.

صفرنژاد ادامه داد: طغیان رودخانه ورودی شهر انابد نیز موجب ورود حجم زیادی آب و گل‌ولای به خیابان اصلی این شهر شد که با تلاش نیروهای شهرداری انابد پاک‌سازی و مشکل برطرف شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.