تصادف با قطار جان یک زن را در شاهرود گرفت

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 15:26
شاهرود- مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) از جان باختن یک زن بر اثر برخورد با قطار در تقاطع جاده و ریل راه آهن در محدوده شهرک نوین شاهرود خبر داد.

علیرضا رضایی برون در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حادثه برخورد قطار با یک خانم در ورودی شهرک نوین و محل تلاقی ریل و جاده خبر داد.

وی با بیان اینکه این خانم ورود به حریم ریل راه آهن را داشته است، افزود: متاسفانه این فرد به تابلوهای هشدار دهنده و موانع توجه نکرده است.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) با اشاره به اعزام فوری نیروهای امدادی به منطقه بیان کرد: متاسفانه به دلیل جرحت های وارده این خانم جان خود را از دست داد.

رضایی برون با بیان اینکه تحقیقات برای این حادثه ادامه دارد، گفت: از شهروندان درخواست می شود در محل تلاقی ریل و جاده حتماً رعایت احتیاط و توجه به تابلوهای هشداری و موانع را در نظر داشته باشند.

به گزارش مهر، نیروی انتظامی هنوز در این باره اظهار نظر نکرده اما به نظر می رسد این فرد با اطلاع از مخاطرات، وارد حریم ریل راه آهن شده و این حادثه تلخ رقم خورده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.