هاشمی: ملت ایران مدیون ایثارگری شهدا است

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 14:30
سنندج- معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار، گفت: خون شهدا ضامن امنیت، آرامش و آینده روشن کشور است و ملت ایران همواره مدیون ایثارگری آنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید هاشمی خاتون‌آبادی ظهر شنبه در دیدار با خانواده شهید جمشید غلامی در دهگلان ضمن تسلیت به خانواده شهید غلامی، گفت: خون شهدا ضامن امنیت، آرامش و آینده روشن کشور است و ملت ایران همواره مدیون ایثارگری آنان خواهد بود.

وی با اشاره به نقش خانواده‌های شهدا به‌ویژه همسران و فرزندان آنان در تحمل سختی‌ها افزود: پایداری و عزت امروز کشور مرهون رشادت و جانفشانی شهدایی است که در راه دفاع از میهن به شهادت رسیدند.

هاشمی خاتون‌آبادی همچنین تأکید کرد: مسئولان تا پایان در کنار خانواده‌های معظم شهدا خواهند بود و ملت ایران پیروز نهایی این مسیر خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این دیدار با تأکید بر جایگاه والای شهدا گفت: خود را همواره مدیون و وامدار شهدا و خانواده‌های آنان می‌دانیم.

برهان صلواتی با اشاره به جایگاه رفیع شهدای جنگ رمضان، به‌ویژه شهدای دفاع از آب و خاک کشور، اظهار کرد: شهدا از جایگاهی ممتاز در پیشگاه الهی برخوردارند و ما خود را مدیون و وامدار آنان و خانواده‌هایشان می‌دانیم.

در این دیدار، پیام تسلیت رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خانواده این شهید والامقام ابلاغ شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.