تلفات سنگین به بیش از ۵۰۰ نظامی آمریکایی؛ آمبولانس‌ها ساعت‌هاست که مشغول انتقال کشته‌ها هستند + ویدئو

همشهری آنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 13:38
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا از تلفات سنگین به بیش از ۵۰۰ نظامی آمریکایی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالقدری گفت: قبلا هشدار داده بودیم که ارتش متجاوز آمریکا به‌دلیل هجوم مقتدرانه نیروهای مسلح و نابودی پایگاه‌های خود در منطقه، فراری شده و در خارج از پایگاه‌های خود مخفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: در ساعات گذشته دو مخفیگاه آن‌ها، به‌ترتیب در مخفیگاه اول بیش از ۴۰۰ نفر، و در مخفیگاه دوم بیش از ۱۰۰ نفر در دبی پنهان شده بودند، که هر دو مکان شناسایی، و مورد هجوم موشک‌ها و پهپادهای نقطه‌زن دلاورمردان نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند که تلفات بسیار سنگینی بر آن‌ها وارد گردید.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا افزود :ساعت‌هاست که آمبولانس‌ها مشغول انتقال کشته‌ها و مجروحان فرماندهان و سربازان آمریکایی هستند.

وی ادامه داد: ترامپ و فرماندهان ارتش آمریکا باید به‌خوبی درک کرده باشند که منطقه، به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل خواهد شد و راهی جز تسلیم در برابر اراده الهی مردم قهرمان و رزمندگان شجاع اسلام نخواهند داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.