۱۰۲ تن عسل در نوشهر تولید شد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 13:30
نوشهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر از تولید بیش از ۱۰۲ تن عسل در سال ۱۴۰۴ خبر داد و این میزان را رکوردی تازه در حوزه زنبورداری منطقه عنوان کرد.

جواد محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد قابل توجه تولید عسل در سال جاری اظهار داشت: این میزان تولید با تلاش ۳۸۳ بهره‌بردار و با استفاده از ۱۹ هزار و ۳۲۲ کندوی فعال در سطح شهرستان محقق شده است.

وی افزود: فعالیت گسترده زنبورداران در کنار شرایط مناسب اقلیمی، نقش مهمی در افزایش تولید این محصول ارزشمند داشته و توانسته بخشی از نیاز بازار را تأمین کند.

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی منطقه تصریح کرد: وجود مراتع غنی، پوشش گیاهی مناسب و آب‌وهوای مطلوب، شرایط ایده‌آلی برای توسعه زنبورداری در این شهرستان فراهم کرده است.

محمودی ادامه داد: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، امکان افزایش تعداد کندوها و ارتقای سطح تولید عسل در سال‌های آینده نیز وجود دارد.

وی در پایان بر اهمیت آموزش زنبورداران تأکید کرد و گفت: به‌منظور ارتقای کیفیت و افزایش بهره‌وری، دوره‌های آموزشی تخصصی به‌صورت مستمر برای فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.