تصادف پراید و کوئیک در مهدیشهر با ۸ مصدوم

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 11:03
مهدیشهر- رئیس هلال احمر مهدیشهر از تصادف پراید و کوئیک در مهدیشهر با هشت مصدوم در این شهرستان خبر داد.

حسین دمزده در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک تصادف در مهدیشهر همزمان با صبح شنبه خبر داد و ابراز کرد: امروز گزارشی مبنی‌ بر تصادف دو دستگاه خودروی پراید و کوئیک در شهرستان مهدیشهر، حد فاصل میدان امام رضا و میدان نماز به مرکز کنترل و هماهنگی هلال‌احمر اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه نیزوا به محل حادثه اعزام شدند، افزود: پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد این تصادف نسبتاً شدید هشت مصدوم دارد.

رئیس هلال احمر مهدیشهر همچنین اعلام کرد: نجاتگران هلال‌احمر اقدامات اولیه امدادی و پیش‌بیمارستانی را انجام و مصدومین با همکاری آمبولانس‌های جمعیت هلال‌احمر و اورژانس۱۱۵، به بیمارستان‌ منتقل شدند.

دمزده با بیان اینکه علت حادثه از سوی پلیس راه اعلام می شود، ابراز کرد: در روزهای شلوغ و پرترافیک جاده ها در طول ایام نوروز، پرهیز از عجله و رعایت سرعت مطمئن تضمین کننده سفری ایمن است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.