طرح سه فوریتی هسته‌ای روی میز نمایندگان مجلس | تصمیم مهم در خصوص NPT

همشهری آنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 10:24
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از بارگذاری طرحی سه فوریتی در سامانه مجلس در راستای حمایت از حقوق هسته‌ای ملت ایران خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در شبکه ایکس نوشت:

«طرح ‎سه‌فوریتی حمایت از حقوق هسته‌ای ملت ایران در سه محور:

۱.اعلام خروج از ‎NPT
۲.لغو قانون اقدام متقابل در اجرای ‎برجام
۳.حمایت از پیمان جدید بین‌المللی با کشورهای همسو (ازجمله شانگهای/بریکس) در توسعه فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای

در سامانه مجلس بارگذاری و به معاون قوانین ارجاع شد.»

بر اساس این گزارش، طبق ماده ۱۰ معاهده NPT، در صورت به خطر افتادن منافع حیاتی، اعضا می توانند از NPT خارج شوند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.