حمله دشمن به معیشت غیرنظامیان

الف شنبه 08 فروردین 1405 - 08:50

در روزهای اخیر شاهد تشدید حملات آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به مراکز تولیدی و صنعتی کشورمان بوده ایم. موضوعی که با واکنش جدی مقام های ارشد نظامی و سیاسی ایران رو به رو شده و اخیرا شاهد بوده ایم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده ضربات جدی را به مراکز مشابه در کل منطقه و فلسطین اشغالی وارد خواهد کرد. مراکزی که آمریکایی ها و صهیونیست ها در آن ها سهامدار هستند و البته که تا حد زیادی نبض اقتصادی رژیم های منطقه ای همسو با محور عبری-غربی با آن ها می تپد. 

 دشمنان از حملات به مراکز تولیدی و صنعتی ایران به طور خاص دو هدف عمده را دنبال می کنند. 

اول اینکه آنها از این طریق سعی دارند تا جای ممکن به ایران و زیرساخت های آن ضربه بزنند و زندگی اقتصادی مردم کشورمان را بیش‌ از پیش سخت کنند. ایران در زمره کشورهایی در منطقه است که سالیان سال با اتکا به زیرساخت های اقتصادی خود توانسته در مقابل سیل قابل توجهی از فشارهای خارجی مقاومت کنند و تولید قدرت داشته باشد. حال دشمنان با هدف قرار مراکز تولیدی و صنعتی در ایران بر آن هستند تا به زعم خود ایران را وادار به عقب نشینی کنند و تضعیف نمایند. 

نکته دوم اینکه دشمنان ایران با هدف قرار دادن مراکز تولیدی و اقتصادی به نوعی ضربه زدن به معاش مردم را هم در دستورکار دارند. از یاد نبریم که شمار زیادی کارگر و تکنسین و فعال اقتصادی در بخش های تولیدی و صنعتی فعال هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند. حال اگر این مراکز آسیب ببینند این مسأله می تواند چالش های جدی را برای زندگی عادی مردم کشورمان ایجاد کند. موضوعی که آن نیز به زعم دشمنان یک ضربه جدی به ایران است. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید