بازدید میدانی استاندار تهران از سازمان اورژانس پایتخت

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 23:55
تهران-استاندار تهران با حضور در مرکز اورژانس تهران، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران با حضور در مرکز اورژانس تهران، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و روند خدمات‌رسانی را مورد ارزیابی قرار داد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید آخرین وضعیت آمادگی عملیاتی، میزان خسارات وارده به تجهیزات و امکانات، ناوگان عملیاتی و نحوه پاسخگویی به مأموریت‌های فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت حفظ آمادگی کامل در شرایط ویژه کشور تأکید شد.

بازدید میدانی استاندار تهران از سازمان اورژانس پایتخت

در جریان این بازدید، استاندار تهران با حضور در بخش‌های مختلف عملیاتی و پشتیبانی، از نزدیک در جریان فرآیند دریافت و اعزام مأموریت‌ها، وضعیت استقرار پایگاه‌ها، زمان پاسخگویی و نحوه مدیریت عملیات در شرایط بحران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، وی در بخش‌هایی از این بازدید بصورت برخط با مدیران نواحی نیز به گفت‌وگو پرداخت و ضمن بررسی میدانی مسائل ، بر هماهنگی بیشتر بین واحدهای عملیاتی، ارتقای سرعت پاسخ‌دهی و بهینه‌سازی بهره‌گیری از ظرفیت ناوگان تأکید کرد.

اورژانس تهران به‌عنوان یکی از ارکان حیاتی نظام سلامت، در این ایام با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

استاندار تهران در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر اورژانس، بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها، پشتیبانی مستمر و ارتقای توان عملیاتی این مجموعه در مواجهه با شرایط خاص تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.