شرایط فولاد خوزستان و فولاد مبارکه تحت کنترل است و جای نگرانی نیست

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 21:42
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بیان کرد: در حال حاضر فولاد خوزستان و فولاد مبارکه، شرایط تحت کنترل است و جای نگرانی نیست.

به گزارش مشرق، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ایکس نوشت: پیرو حمله متجاوزان صهیونی_آمریکایی به کارخانه‌های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان، با مدیران عامل شرکت‌ها و استانداران محترم خوزستان و اصفهان تلفنی گفت‌وگو داشتم و تاکید کردم: حمله به زیرساخت‌های صنعتی کشور، نشانه استیصال دشمن است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، شرایط تحت کنترل است و جای نگرانی نیست، گفت: هدف دشمن که دچار بی‌دستاوردی‌ست، سلب آرامش مردم ‎ایران است، اما ‎برای ایران و با همت جوانان و نخبگان ایرانی، همه خسارات و خرابی‌ها جبران و بهتر از گذشته خواهیم ساخت. دشمن رفتنی است و ایران ما ماندنیست. همان‌طور که مغول‌ها رفتند و ایران عزیزمان ماند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.