امدادرسانی هلال‌احمر جاجرم به ۱۵۰ مسافر گرفتار در جاجرم

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 21:22
جاجرم- رئیس جمعیت هلال‌احمر جاجرم گفت: در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در روستاهای امیرآباد و جوشقان، ۱۵۰ مسافر گرفتار توسط امدادگران به محل امن منتقل و ۴۵ دستگاه خودرو رهاسازی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در برخی مناطق و شهرستان جاجرم، تیم‌های امدادی و اعضای خانه‌های هلال به مناطق متاثر اعزام شدند.

امدادگران و اعضای خانه هلال با به‌کارگیری سه تیم عملیاتی در روستاهای امیرآباد و جوشقان از توابع شهرستان جاجرم به امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم پرداختند.

در جریان این عملیات، بیش از ۴۵ دستگاه خودرو که بر اثر آب‌گرفتگی در مسیرها گرفتار شده بودند، توسط نیروهای امدادی رهاسازی شد. همچنین ۱۵۰ نفر از مسافران گرفتار در مسیرها توسط تیم‌های هلال‌احمر امدادرسانی و به محل امن منتقل شدند.

عملیات امدادرسانی با حضور نیروهای داوطلب و امدادگران هلال‌احمر ادامه دارد و تیم‌های عملیاتی تا پایداری شرایط جوی در حالت آماده‌باش برای ارائه خدمات به شهروندان در مناطق متاثر از سیل هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.