به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلالاحمر خراسان شمالی، در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق و شهرستان جاجرم، تیمهای امدادی و اعضای خانههای هلال به مناطق متاثر اعزام شدند.
امدادگران و اعضای خانه هلال با بهکارگیری سه تیم عملیاتی در روستاهای امیرآباد و جوشقان از توابع شهرستان جاجرم به امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم پرداختند.
در جریان این عملیات، بیش از ۴۵ دستگاه خودرو که بر اثر آبگرفتگی در مسیرها گرفتار شده بودند، توسط نیروهای امدادی رهاسازی شد. همچنین ۱۵۰ نفر از مسافران گرفتار در مسیرها توسط تیمهای هلالاحمر امدادرسانی و به محل امن منتقل شدند.
عملیات امدادرسانی با حضور نیروهای داوطلب و امدادگران هلالاحمر ادامه دارد و تیمهای عملیاتی تا پایداری شرایط جوی در حالت آمادهباش برای ارائه خدمات به شهروندان در مناطق متاثر از سیل هستند.












