سد میمه در بخش مرکزی دهلران سرریز کرد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 18:04
ایلام - فرماندار ویژه دهلران گفت: سد میمه در بخش مرکزی دهلران سرریز کرده است.

مراد یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:با توجه به هشدارهای هواشناسی و جلوتر از بارش ها بخشی از ذخیره آب پشت سد میمه با باز کردن دریچه ها تخلیه شد.

وی در ادامه با اشاره به حجم بارش ها گفت:حجم ذخیره این سد ۷۰ میلیون متر مکعب است و هم اکنون سرریز کرده است.

فرماندار ویژه دهلران به حجم ذخیره ۲۰۵ میلیون متر مکعبی سد دویرج هم اشاره و گفت:هم اکنون حجم ذخیره این سد ۱۷۰ میلیون متر مکعب است و ذخیره آن مطلوب می باشد.

یگانه اظهار کرد:خوشبختانه موج بارش ها موجب ذخیره آبی خوبی در پشت سد های میمه و دویرج شده است.

وی با اشاره به بارندگی ها از مردم خواست از اسکان و برپایی چادر در طبیعت،حاشیه رودخانه ها و جاهایی که دچار آبگرفتگی می شوند به جد خود داری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.