کشتی تایلندی پهلو گرفته در قشم، بدون خدمه است

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 17:17
قشم- فرماندار شهرستان قشم گفت: کشتی تایلندی پهلوگرفته در این جزیره، بدون خدمه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرتیموری در خصوص کشتی تایلندی که در قشم پهلو گرفته، اظهار داشت: این کشتی در تنگه هرمز مورد اصابت قرار گرفته و امواج آن را به ساحل روستای رمچاه رسانده است.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از این کشتی، هیچ خدمه و ملوانی در آن حضور نداشت.

براساس اطلاعات رسیده کشتی باری «مایوره ناره» که در هفته‌های گذشته در تنگه هرمز هدف اصابت موشک قرار گرفته بود، در ساحل روستای رمچاه قشم به گل نشست.

این کشتی هم اکنون شمال جزیره لارک و در ساحل جنوبی قشم قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.