نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری تا ۱۴ فروردین مشخص شد

عصر ایران جمعه 07 فروردین 1405 - 15:41
روسای واحدهای قضایی ترتیبی اتخاذ فرمایند تا در تجدید وقت دادرسی، اولویت به رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های زندانی دار باشد. همچنین با تعیین شعب کشیک در دادسراها و محاکم کیفری ۲ و ۱ در سراسر کشور، زمینه خدمات‌رسانی به مراجعین را فراهم کنند. 

معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه نحوه فعالیت واحدهای قضایی و اداری استان تهران و سایر استان‌ها تا ۱۴ فروردین ماه را اعلام کرد. 

به گزارش فرارو، بنابر اطلاعیه پایگاه اطلاع‌رسانی دولت و اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه با هدف استمرار ارائه خدمات عمومی و حفظ امنیت و آرامش کارکنان نظام اداری، فعالیت تمامی واحدهای قضایی و اداری استان تهران تا ۱۱ فروردین ماه به صورت حضور ۲۰ درصدی با هماهنگی مدیران مربوطه خواهد بود و سه روز تعطیل ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه نیز تابع ضوابط کشیک است. 

همچنین تمامی رده‌های مدیریتی از شمول دورکاری مستثنی می‌باشند. مدیران محترم به گونه‌ای برنامه ریزی نمایند که سایر کارکنان دورکار آمادگی لازم را برای حضور در محل کار داشته باشند. ضمناً در راستای استفاده از ظرفیت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه دورکاری (کار در خانه) مصوب هیئت وزیران، فعالیت تمامی کارکنان خانم در استان تهران به صورت دورکار خواهد بود. 

روسای واحدهای قضایی ترتیبی اتخاذ فرمایند تا در تجدید وقت دادرسی، اولویت به رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های زندانی دار باشد. همچنین با تعیین شعب کشیک در دادسراها و محاکم کیفری ۲ و ۱ در سراسر کشور، زمینه خدمات‌رسانی به مراجعین را فراهم کنند. 

ضمناً فعالیت واحدهای کشیک مطابق روال قبل در ساعات و روزهای تعطیل بصورت مستمر جریان دارد. 

در سایر استان‌ها نیز با رعایت موارد فوق تمهیدات لازم با هماهنگی تصمیمات مقامات استانی اتخاذ شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.