بندرلنگه با ۱۵۹ میلیمتر صدر نشین در میزان بارش ها در هرمزگان

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 14:45
بندرعباس- پس از آغاز به کار سامانه قدرتمند بارشی در هرمزگان، میزان بارندگی در هرمزگان به شدت افزایش یافته و بندرلنگه با ۱۵۹ میلیمتر بیشترین بارندگی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه قدرتمند بارشی از روز گذشته کار خود را آغاز کرد، و بر اساس پیش‌بینی ها، بارش های قدرتمندی سراسر هرمزگان را فرا گرفت.

شهر های هرمزگان در ۷۲ ساعت گذشته چه مقدار باران را تجربه کردند؟

بندرعباس ۶۲ میلیمتر

بندرلنگه ۱۵۹ میلیمتر

کیش ۱۰۷ میلیمتر

میناب ۴۴ میلیمتر

قشم (دریایی) ۷۳ میلیمتر

جاسک ۷۲ میلیمتر

بستک ۶۰ میلیمتر

پارسیان ۳۶ میلیمتر

حاجی آباد ۵۲ میلیمتر

رودان ۲۹ میلیمتر

بشاگرد ۲۵ میلیمتر

جزیره لاوان ۳۶ میلیمتر

بندرخمیر ۷۹ میلیمتر

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بندرلنگه با ۱۱۶ میلیمتر، کیش با ۹۲ میلیمتر، قشم با ۷۰ میلیمتر، بندرخمیر با ۷۹ میلیمتر، و بندرعباس با ۵۸ میلیمتر بیشترین میزان باران را تجربه کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.