مربی والیبال ایران گفت: حملات آمریکا و رژیم صهیونی به کشورمان ناجوانمردانه است؛ چرا که آنها مردم بیگناه را هدف قرار دادهاند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کامبیز یعقوبی، سرمربی سابق تیم والیبال استقلال گنبد در پی حمله موشکی تأسفبار آمریکا و رژیم صهیونی در حوالی خیابان زرافشان تهران، دچار جراحت شد.
وی گفت: من از ناحیه کمر و دست و پا دچار جراحت شدم، اما واقعا خدا را شاکرم که زنده ماندم. با توجه به شدت انفجارها، از زنده ماندن خودم تعجب کردم؛ هر چند تعدادی از شهروندان در این حادثه تلخ به شهادت رسیدند.
یعقوبی افزود: حملات آمریکا و رژیم صهیونی به کشورمان ناجوانمردانه است؛ چرا که آنها مردم بیگناه را هدف قرار دادهاند. ضمن اینکه کشورمان هیچگاه آغازکننده هیچ جنگی نبوده و الان هم در حال دفاع از خودش است.
سرمربی سابق تیم والیبال استقلال گنبد گفت: امیدوارم هر چه زودتر سایه جنگ از کشورمان دور شود، اما مهمتر از آن حفظ تمامیت ارضی است و نباید اجازه داد ذرهای از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.