جمع آوری ۱۴۷ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در چابهار

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 12:06
چابهار - فرمانده انتظامی چابهار از جمع آوری ۱۴۷ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدعلی لکزائی ظهر جمعه به خبرنگاران گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محور جلب رضایتمندی عمومی و برخورد با انواع جرائم در سطح شهرستان چابهار طی ۷۲ساعت اخیر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: ماموران پلیس در قالب این طرح موفق به دستگیری تعداد ۱۳ نفر سارق، ۹۸ نفر معتاد متجاهر، ۱۴۷ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز و ۶ نفر خرده فروش موادمخدر شدند.

️این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در طول اجرای این طرح مقدار ۲۰کیلو و۶۵۸ گرم انواع مواد مخدر و ۴ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و تعداد ۸ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.