حمله دشمن متجاوز به لارستان فارس

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 12:00
لارستان- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، از حمله دشمن آمریکایی و صهیونیستی به شهر لار در صبح جمعه ۷ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل حسنی گفت: در ساعات ابتدایی امروز، جنگنده‌های رژیم آمریکایی صهیونیستی به منطقه ای در شهرستان لارستان تجاوز کردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر ابعاد حقوقی این اقدام تصریح کرد: این حمله در ادامه جنایت‌های جنگی رژیم‌های آمریکایی و صهیونیستی و با هدف ایجاد اختلال در معیشت مردم صورت گرفته است.

وی در تشریح خسارات وارده بیان کرد: در جریان این حمله، تعدادی از خودروهای مستقر در محل دچار آسیب جدی شده اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطرنشان کرد: ارزیابی دقیق از میزان خسارت‌های مالی وارده همچنان ادامه دارد و دستگاه‌های مسئول وضعیت منطقه را تحت نظارت و بررسی قرار داده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.