استاندار کرمانشاه در سومین سفر شهرستانی در سال جدید به صحنه رفت

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 11:49
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه در سومین سفر شهرستانی سال جدید با حضور در شهرستان صحنه، از روند تولید و فعالیت کارخانه تولید رب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه صبح جمعه و در ادامه سفرهای شهرستانی خود در سال جاری، عازم شهرستان صحنه در شرق استان شد و برنامه‌های میدانی خود را آغاز کرد.

وی این سفر را در چارچوب پیگیری تحقق شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی» و به منظور ارزیابی وضعیت تولید و عرضه کالاهای پرمصرف و ضروری مردم در شرایط جنگی انجام داد.

استاندار کرمانشاه در این بازدید که با همراهی فرماندار صحنه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان صورت گرفت، از کارخانه رب در این شهرستان دیدن کرد و ضمن خدا قوت به مجموعه مدیریت و کارکنان، در جریان آخرین وضعیت فعالیت خطوط تولید قرار گرفت.

حبیبی در جریان این بازدید مسائل، چالش‌ها و نیازهای کارخانه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و بر اهمیت استمرار تولید کالاهای اساسی در شرایط خاص تأکید کرد.

گفتنی است این بازدید بخشی از برنامه‌های نظارتی استاندار برای رصد وضعیت تولید، تأمین کالاهای اساسی و حمایت از واحدهای تولیدی استان در سال جدید است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.