شبکه آب ۲۵ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 11:35
زاهدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اتصال شبکه آب ۲۵ روستای سیل‌زده مجتمع بندینی در شهرستان‌های زرآباد و کنارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد سرگلزایی گفت: مجتمع آبرسانی بندینی در جنوب استان مشتمل بر ۲۸ روستا در شهرستان‌های زرآباد و کنارک است که طول خط انتقال اصلی و فرعی این مجتمع به بیش از ۱۱۰ کیلومتر می‌رسد و این خط انتقال آب را از منطقه جهلو زرآباد تا روستای ساحلی تنگ در کنارک منتقل می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از بازگشت شبکه آب ۲۵ روستای این مجتمع به مدار مصرف خبر داد و افزود: در پی آسیب سیلاب به خط انتقال آب این مجتمع، تیم‌های عملیاتی آب و فاضلاب زرآباد با بسیج امکانات و حمایت آب و فاضلاب شهرستان‌های کنارک و چابهار توانستند پس از گذشت ۲۴ ساعت نقاط آسیب‌دیده را ترمیم کنند.

وی با اشاره به وضعیت آب روستاهای کلات بالا، پایین و شریف‌آباد نیز بیان کرد: به محض ایجاد جاده دسترسی و فروکش کردن آب‌های سطحی ناشی از سیلاب، عملیات ترمیم خط انتقال این سه روستا در دستور کار قرار خواهد گرفت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طی این مدت و تا پایان عملیات تیم‌های فنی برای راه‌اندازی خط انتقال، روستاهای دچار مشکل از طریق آبرسانی سیار تامین آب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.