افزایش کنترل ایران بر تنگه هرمز/ آسوشیتدپرس: ایران یک «ایستگاه عوارضی» در تنگه هرمز ایجاد کرده / اکنون از کشتی‌ها می‌خواهد اطلاعات دقیقی را به اشتراک بگذارند و گاهی برای عبور، هزینه پرداخت کنند

اقتصادنیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 06:34
اقتصادنیوز: آسوشیتدپرس نوشت: ایران کنترل خود بر تنگه هرمز را افزایش داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، آسوشیتدپرس نوشت: ایران کنترل خود بر تنگه هرمز را افزایش داده و از کشتی‌ها می‌خواهد اطلاعات دقیقی را به اشتراک بگذارند، مسیر خود را به سوی آب‌های ایران تغییر دهند، و گاهی برای عبور، هزینه پرداخت کنند.

آسوشیتدپرس ادامه داد: این امر سیستمی را ایجاد کرده است که تحلیلگران آن را «ایستگاه عوارضی» می‌نامند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.